joi, 17 mai 2012

1 Mai muncitoresc

      Profitind de vremea buna ,si de liberele acordate de 1 mai muncitoresc ,am luat parte la un eveniment organizat in Hunedoara . Am avut primul contact cu publicul ,mai ales cu copii ,care au fost super incantati cand au putut trage cu arcurile noastre la tinta ,bine inteles sub indrumarea noastra  .
      Am evoluat un pic ,avind deja si echipament ,steag si plasa de oprit sagetile . Usor ,usor ,pas cu pas cu puteri proprii putem face ceva frumos si vom face . 
                         Sa vina pozele :









        

Un comentariu:

  1. Salut! Numele meu este Adelina si ne-am intalnit la Hunedoara acum ceva saptamani... Nu stiu daca mai tineti minte cele 3 domnite care au venit la dumneavoastra, nerabdatoare sa traga cu arcul... Ne-ati facut cateva poze, si am obtinut de la dumneavoastra promisiunea ca o sa le primim si noi, dar cred ca foita cu adresa mea de mail s-a pierdut pe undeva :) Daca nu va e cu suparare, va rog mult de tot sa mi le trimiteti si mie pe adelina.dordea@gmail.com
    Mii de multumiri si multa bafta in tot ceea ce faceti!

    RăspundețiȘtergere